O bicicleta care nu rugineste

Bicicleta este utila si la tara, dar si la oras. Oamenii care nu isi vad capul de treburi, se urca pe bicicleta si dau o fuga la magazinul satesc. Daca ar merge pe jos ar pierde o ora si la tara vara si o jumatate de ora inseamna mare risipa de timp. Cu bicicleta se ajunge mai repede si la livada din capatul satului, si la fan sau pe camp la gradina.

Se castiga timp si in acelasi timp se conserva energie pentru ca omul ar obosi mai mult sa mearga pe jos. Uneori, bicicleta este expusa la soare, este lasata in umezeala, fiindca nu se gaseste  locul perfect unde sa fie ferita de toti acesti factori nocivi.

La oras bicicleta reprezinta un pretext pentru miscare si combatere a sedentarismului. Aspectul cadrului lasa de dorit in timp din cauza interactiunii cu factorii de mediu si a socurilor pe care le suporta. Vopseaua de pe cadru sare prima, iar locul respectiv este amenintat de rugina si de ingaurire.

O bicicleta care sa arate perfect si sa fie si performanta costa mult, de aceea oamenii trebuie sa aiba grija de ceea ce au.

Cadrul bicicletei poate fi vopsit in camp electrostatic, garantia acestei manopere fiind de 1 an. Aceasta este garantia oficiala, in realitate aspectul cadrului vopsit cu ajutorul acestei tehnici se pastreaza mai mult.

Vopsire electrostatica SRZ Powdercoating prelungeste viata jantelor de la masina, a etrierelor, dar si a cadrului bicicletei si a pieselor de la motocicleta aduse la acest atelier. Cum se procedeaza ca suprafata vopsita sa fie mult mai rezistenta si sa fie la fel de frumoasa si dupa 12 luni de la vopsire?

  1. Mai intai se pregateste atent suprafata. Si in cazul vopsitului manual este necesara aceasta etapa. Nu se pune vopsea peste suprafetele ruginite, peste alta vopsea care sta sa se ridice. Din cauza faptului ca trec peste aceasta etapa sau o parcurg superficial, oamenii nu reusesc sa vopseasca uniform o suprafata si mai ales sa faca sa reziste mult in timp munca lor.
  2. Cu ajutorul unui pistol special, pulberea de vopsea este indreptata catre suprafata in mod uniform si eficient.
  3. Piesele proaspat vopsite sunt bagate in cuptoare de polimerizare, la 180 de grade unde sunt tinute 20 de minute.

Efectul este magic si sub aspectul impactului vizual pe care il are rezultatul obtinut, dar si al rezistentei suprafetei respective. Acest lucru poate fi demonstrat cu plasa de gard bordurata, vopsita cu aceeasi tehnica. Ea este garantata de la 20 de ani in sus, cu toate ca sta in soare si in umezeala.

Impatimitii motoarelor se duc cu ele la vopsit, sa le faca sa arate perfect.

Specializat in reconditionat jante auto, atelierul si-a diversificat oferta serviciilor pentru a onora cererile. La inceput, un client supermultumit de aspectul jantelor de la masina dupa reconditionarea lor in acest atelier a solicitat si vopsirea cadrului de la bicicleta si asa a fost adaugat noul serviciu.

O gama variata de culori vine sa satisfaca toate gusturile solicitantilor, fiindca ei isi pot vopsi jantele sau alte piese de la masina in: argintiu, negru, galben, portocaliu, albastru sau in culoarea aurului roz.

Cromatica este de vis, iar seriozitatea celor care ofera serviciile maxima.

Jantele sunt examinate atent si dupa reconditionarea totala sunt vopsite.

Este bine ca proprietarul masinii sa verifica starea rotilor si aspectul jantelor, iar la cea mai mica suspiciune sa faca o programare la atelier.

Rezultatele obtinute de acesti specialisti se reflecta in:

-pozele din galerie, unde se pot vedea si culorile care pot fi alese;

-evaluarile pozitive ale clientilor;

-numarul mare al clientilor si cererile acestora care au dus la diversificarea serviciilor;

-solicitantii de servicii renumiti la nivel national foarte multumiti de colaborarea cu acest atelier.

Calitatea premium a serviciilor este explicata prin urmatorii factori:

  1. Inalta calificare a specialistilor care lucreaza aici.
  2. Dotarile superioare ale atelierului. Aici se intalnesc dispozitive de ultima generatie, atelierul fiind la standardele celor din tarile cele mai dezvoltate ale lumii.
  3. Consumabilele de calitate.

Bicicletele care par tunate, avand cadrul stralucitor si vopsit original au trecut pe la acest atelier. Multe dintre jantele de la masinile ingrijite par de lux. De fapt, sunt jante reconditionate si daca nu erau aduse la timp in acest loc unde se lucreaza cu responsabilitate, ar fi ajuns la gunoi.

Oamenii trebuie sa stie ca poate fi salvat mult mai repede un cadru de bicicleta de pe care a sarit un strop de vopsea, daca este adus imediat la atelier sau o janta cu fisuri minuscule. Cu cat se utilizeaza lucrul respectiv in situatia precara in care se afla, cu atat problema se agraveaza si riscul de a se strica de tot este mai mare.

In cazul in care cineva are de reconditionat jante, de vopsit cadrul de la bicicleta sau vreo piesa de la motor, sa intre pe site-ul atelierului si sa stabileasca o programare. De asemenea, se poate interesa citind articolele disponibile de modul in care se lucreaza.

Acum jantele reconditionate vor arata ca noi si vor functiona ca noi. De asemenea, pentru mai multa rezistenta este bine ca ele sa fie vopsite in camp electrostatic de noi.

La atelierul din Bucuresti se lucreaza de luni pana vineri intre orele 10-18 si calitatea exceptionala a lucrarilor face ca toata lumea sa fie pe deplin multumita. Clientii care doresc sa solicite servicii au la dispozitie numerele de telefon ale reprezentantilor atelierului, dar si formularul online de contact prin care isi pot face programare.